Do światowych marek w krakowskim Centrum Handlowym Serenada dołączyli lokalni przedsiębiorcy. To już ostatnia faza podpisywania umów najmu - proces komercjalizacji centrum przekroczył 90 proc. Otwarcie obiektu nastąpi w październiku.
Ofertę CH Serenada uzupełniły znane krakowskim smakoszom firmy: lodziarnia Good Lood i Przystanek Pierogarnia. W strefie modowej będą sklepy m.in. Maravilla, Whisper oraz Torebkowy Szał, znany dotąd ze sprzedaży internetowej, a także salon optyczny Lucky Look.
Mali, lokalni najemcy z oczekiwaniami powierzchniowymi rzadko przekraczającymi 100 mkw. wyrastają w centrach handlowych na liczących się partnerów. Mayland Real Estate, od lat uwzględnia je w swojej strategii. Właśnie z myślą o nich spółka organizowała w Krakowie warsztaty i indywidualne spotkania z ekspertami. Mayland zdobywał doświadczenie w realizacji takich przedsięwzięć m.in. w słupskim Jantarze i gdyńskiej Rivierze.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].