Pod Warszawą powstanie kompleks dystrybucyjny wspierający obsługę klientów zmodernizowanej platformy e-commerce. Budowa nowego centrum dystrybucyjnego Auchan to kolejny etap działań realizowanych w ramach partnerskiej umowy marki handlowej z brytyjską firmą Ocado. To specjaliści od automatyzacji i robotyzacji logistyki dla e-grocery.
Zastosowane w podwarszawskim magazynie rozwiązania pozwolą na przechowywanie większej ilości towarów, co przełoży się na szerszy wybór produktów dostępnych online. Docelowo będzie to 40 tys. pozycji asortymentowych: artykułów świeżych i produktów spożywczych, a także innych towarów z kategorii niespożywczych.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].