Na początek cztery lokalizacje – Kraków, Zabrze, Bielsko-Biała oraz Piotrków Trybunalski. Malezyjska sieć z artykułami dla domu i do majsterkowania zapowiada debiut nad Wisłą. Pierwsze sklepy Mr. DIY zostaną udostępnione klientom w listopadzie oraz grudniu.
Marka jest znana przede wszystkim w Azji Południowo-Wschodniej i działa od 2005 roku. Dziś posiada ponad 4 tys. sklepów w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji i Hiszpanii.
Reklama
Polska jest więc trzynastym krajem w globalnej sieci Mr. DIY i trzecim na Starym Kontynencie. Oferta obejmuje narzędzia, artykuły gospodarstwa domowego i elektryczne, artykuły do majsterkowania, akcesoria papiernicze oraz zabawki.
Cztery sklepy w tym roku to tylko początek ekspansji w naszym kraju. Do końca pierwszego kwartału 2025 azjatycka marka zamierza otworzyć w Polsce łącznie dziesięć salonów. Sklepy Mr. DIY mają działać zarówno w galeriach, jak i parkach handlowych.