W I kwartale 2017 r. do sieci Carrefour w Polsce dołączyło 26 sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte we wszystkich regionach kraju, głównie na Mazowszu.
Łącznie z otwarciami w grudniu ubiegłego roku, sieć franczyzowa Carrefour w Polsce powiększyła się w ciągu ostatnich 4 miesięcy o 50 placówek we wszystkich formatach Carrefour. Najwięcej przybyło sklepów express minimarket, które są dedykowane lokalizacjom miejskim i wiejskim. Są to sklepy samoobsługowe, o powierzchni do 500 mkw, ze stoiskiem tradycyjnej sprzedaży mięs i wędlin oraz bogatym asortymentem produktów świeżych. Do sieci dołączyły też placówki express convenience, z nowymi konceptami Food To Go i Bistro, z czego 2 w śródmieściu Warszawy zostały uruchomione w ramach współpracy ajencyjnej.
Express convenience to format przeznaczony dla lokalizacji miejskich o dużym natężeniu ruchu, który ma zaspokoić potrzeby żyjących w biegu mieszkańców dużych miast. Carrefour otworzył również nowe sklepy pod szyldem Globi, a także specjalistyczne placówki z logo Galeria Alkoholi, które oferują klientom wybór produktów alkoholowych ze wszystkich kategorii.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].