Prawie 60 proc. najemców obiektu podpisało i uzgodniło już umowy najmu. By jeszcze bardziej wzmocnić tenant mix i lepiej wpasować ofertę centrum handlowego w potrzeby konsumentów, krakowski deweloper zaprosił do zespołu najmu niezależną firmę doradczą Aspenn.
– Gemini Park Tychy to projekt szczególny, z którym już na etapie budowy wiążą się duże oczekiwania przyszłych klientów. Chcąc na nie odpowiedzieć, nawiązaliśmy współpracę z najpopularniejszymi brandami zarówno w Polsce, jak i Europie, które stworzą pełną i kompleksową ofertę obiektu. Prowadzimy intensywne prace nad komercjalizacją centrum handlowego, czego dowodem jest podpisanie i uzgodnienie umów najmu z ok. 60 proc. najemców. By w pełni dopasować się do potrzeb przyszłych konsumentów i dodatkowo wzmocnić tenant mix, nawiązaliśmy współpracę z firmą Aspenn, która wesprze nas w lepszej penetracji rynku, szczególnie lokalnego. Zależy nam na tym, aby oprócz znanych, sieciowych marek, ofertę centrum handlowego wzmocnili także lokalni przedsiębiorcy ze Śląska – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].