Sprzedano już co trzeci apartament, mimo że budowa jeszcze się nie rozpoczęła. Do Wrocławia dotarł trend z Wiednia, Berlina czy Paryża. Lokalizacja tuż nad rzeką i blisko centrum, to największy atut prestiżowej inwestycji przy ul. Walońskiej we Wrocławiu.
Przedsprzedaż apartamentów ruszyła w połowie marca tego roku. Sprzedanych zostało już 125 apartamentów, co stanowi ponad 35% wszystkich lokali w inwestycji. To bardzo dobry wynik w segmencie premium. Co na to wpłynęło?
– Do Wrocławia dotarł ten sam trend, który obserwujemy w metropoliach zachodnich. W Wiedniu, Berlinie czy Paryżu apartamenty w nowoczesnych budynkach nad Dunajem, Szprewą czy Sekwaną również są bardzo poszukiwane. Sukces przedsprzedaży pokazuje, że klienci we Wrocławiu czekali na taką inwestycję – mówi Ron Ben Shahar, główny partner Angel Poland Group, inwestor Angel River.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].