Od początku roku do grona najemców centrów handlowych Carrefour w Polsce dołączyło 11 nowych marek. Trzy z nich – Energa, Jean Luis David oraz Carte d’Or - pojawiły się w portfolio sieci po raz pierwszy. W najbliższych miesiącach do dyspozycji klientów galerii handlowych oddane zostaną salony kolejnych marek, z którymi sieć podpisała już umowy najmu.
Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych – realizuje przyjętą w 2014 roku strategię, w ramach której modernizuje obiekty ze swojego portfela. Remodelingom towarzyszy także proces rekomercjalizacji, którego celem jest przede wszystkim przystosowanie oferty centrów handlowych do potrzeb lokalnej społeczności.
Od początku 2018 roku do dyspozycji klientów 10 centrów handlowych Carrefour w całej Polsce oddanych zostało 11 nowych lokali, m.in.: salon Ziaja (Galeria Głogów), sklep Szachownica (Galeria Gryf w Szczecinie) czy punkt Poczty Polskiej (Galeria Morena). Wśród nich są również 3 debiutujące w portfolio Carrefour Polska marki – Energa oraz Jean Louis David, które dołączyły do najemców gdańskiej Galerii Morena, a także lodziarnio-kawiarnia Carte d’Or otwarta w Centrum Handlowym AKS w Chorzowie.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.