Carrefour kontynuuje dynamiczne inwestycje w rozwój i modernizację swojego portfela supermarketów. Od stycznia br., sieć otworzyła w Polsce 10 nowych sklepów, wprowadziła dwa nowe koncepty: premium oraz urban, a także przeprowadziła 14 remodellingów istniejących placówek. Do końca roku, Carrefour planuje otwarcie kolejnych 2 nowych sklepów w tym formacie.
Utrzymanie wysokiej dynamiki inwestycyjnej Carrefour to efekt zapowiadanej od ubiegłego roku strategii budowania przewagi konkurencyjnej poprzez otwarcia nowych, i modernizacje istniejących sklepów we wszystkich obsługiwanych formatach. Podejście multiformatowe, w połączeniu z inwestycjami w szerokość i różnorodność oferty, innowacyjność, marketing i digitalizację, pozwala sieci na lepsze dopasowanie oferty sklepów do uwarunkowań lokalnego rynku oraz dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów.
- Już wiemy, że 2016 rok zakończymy z imponującym wynikiem 12 nowo otwartych supermarketów oraz 14 zrealizowanych modernizacji. Było to dla nas duże wyzwanie, ponieważ w ostatnich latach inwestowaliśmy głównie w odświeżenie tego formatu sklepu. Teraz pokazaliśmy, że po wypracowaniu 3 różnych konceptów supermarketów: classic, urban i premium, jesteśmy gotowi na dalszą ekspansję organiczną w zróżnicowanych lokalizacjach – mówi François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience w Carrefour. – Naszym celem jest jak najlepsze dopasowanie oferty sklepów Carrefour do oczekiwań lokalnych klientów, nie boimy się innowacji i wyprzedzania trendów. Chcemy wzmacniać pozycję naszych supermarketów i dlatego planujemy dalszy dynamiczny rozwój w tym formacie – dodał François Vincent.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.