70 tys. klientów w pierwszych 5 dni

08 grudnia 2016

Przez pierwsze 5 dni funkcjonowania Quick Park Mysłowice (30.11.-4.12.), w tym w pierwszy weekend centrum handlowe odwiedziło blisko 70 000 klientów. Dla porównania liczba wszystkich mieszkańców Mysłowic wynosi 75 000.

– Cieszy nas wielkie zainteresowanie naszym obiektem. To dowód, że mieszkańcy miasta i okolic czekali na otwarcie Quick Parku. – mówi Jarosław Fijałkowski, prezes zarządu Real2B Development.

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 metrów kwadratowych (wynajęte zostało ponad 90% powierzchni). W obiekcie znajduje się 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów. Przy centrum handlowym znajduje się jedyna w mieście restauracja McDonald’s.

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.