ALDI, międzynarodowa sieć dyskontów, działa na polskim rynku od siedemnastu lat, zaczynając swoją działalność od otwarcia sklepów w takich miastach jak Głogów, Żory, Tarnowskie Góry, Poznań, Bielsko-Biała, Sulechów, Brzeg i Jelenia Góra. Aktualnie firma posiada ponad 360 sklepów w całej Polsce, a jej plany zakładają otwarcie kolejnych 60 obiektów do końca 2025 roku. Wojciech Łubieński, Prezes Zarządu ALDI Polska, omówił kluczowe sukcesy firmy, doświadczenia klientów oraz przyszłe plany rozwoju sieci.
Od samego początku ALDI wyróżniał się na rynku za sprawą wysokiej jakości produktów marek własnych sprzedawanych w konkurencyjnych cenach. Mimo zmian i ewolucji w koncepcji sieci, te cechy pozostają fundamentem działalności firmy. W Polsce znaczna część asortymentu sieci to produkty marek własnych, obejmujące zarówno artykuły spożywcze, jak i przemysłowe, w tym odzież, dodatki do domu, kosmetyki czy narzędzia.
„Marki własne odgrywają kluczową rolę w naszej strategii, która łączy wysoką jakość z przystępną ceną. Z badań wynika, że klienci coraz częściej wybierają tego typu asortyment, nie tylko w kategorii produktów spożywczych, ale także przemysłowych. W tym roku skupimy się na rozwijaniu marek własnych w segmentach takich jak świeże wędliny, mięso czy convenience, odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku” – powiedział Wojciech Łubieński.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.