Klienci Carrefour Polska mogą już robić zakupy za pomocą aplikacji Mój Carrefour. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone tego samego dnia. Firma udostępniła także nową formę odbioru zakupów – Carrefour Drive – specjalnie dla zmotoryzowanych klientów. W ten sposób firma realizuje ambicję wzmocnienia swojej pozycji na rynku spożywczych zakupów internetowych.
Carrefour Polska rozszerzył funkcjonalność aplikacji mobilnej Mój Carrefour o m-commerce. Klienci posiadający najnowszą wersję programu mogą skorzystać z opcji „mCarrefour”, znajdującej się w rozwijanym menu, aby zrobić zakupy. Wśród towarów dostępnych w sprzedaży przez aplikację znajduje się pełny asortyment produktów spożywczych z eCarrefour.pl oraz wybrane produkty przemysłowe. Usługa jest obecnie dostępna wyłącznie w Warszawie.
- Oferta naszych sklepów internetowych była do tej pory dostępna na urządzeniach mobilnych tylko przez przeglądarkę internetową. Teraz wprowadzamy ją bezpośrednio do naszej aplikacji mobilnej, tworząc z niej referencyjne, omnikanałowe środowisko zakupowe – powiedziała Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska. – Wygoda i intuicyjność, którą gwarantuje dostępność pełnego wachlarza usług w aplikacji Mój Carrefour, jest bardzo ważna dla klientów. Jednocześnie w ten sposób chcemy zachęcić do zakupów internetowych osoby, które nie korzystały do tej pory z tej usługi.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.