Dekada Złotych Tarasów

02 lutego 2017

Warszawskie centrum handlowe Złote Tarasy w lutym tego roku obchodzi 10. rocznicę otwarcia. W tym czasie odwiedziło je ponad 200 milionów klientów. Kilka z wydarzeń organizowanych pod szklanym dachem w ciągu ostatnich 10 lat szczególnie mocno utkwiło w pamięci klientów.

Złote Tarasy od lat przyciągają bogatą i różnorodną ofertą handlowo-usługową oraz ciekawymi atrakcjami z dziedziny kinematografii, muzyki czy sztuki. To tu swoją pierwszą restaurację otworzyła sieć Hard Rock Cafe. Także klienci centrum przy ul. Złotej 59 jako pierwsi w Polsce mogli robić zakupy w salonie stacjonarnym amerykańskiej firmy Victoria’s Secret Beauty& Accessories znanej z pokazów z udziałem topowych modelek.

Obecnie Złote Tarasy to znacznie więcej niż tylko zakupy – dla wielu klientów to miejsce na spotkania ze znajomymi, chwilę relaksu czy wypicie kawy. Odwiedzając centrum w sercu Warszawy mogą także zobaczyć się ze swoim idolem czy gwiazdą światowego formatu, wziąć udział w koncercie, poznać najnowsze trendy w modzie, obejrzeć film, uczestniczyć w festiwalu czy zobaczyć ciekawą wystawę. Różnorodność oferowana przez Złote Tarasy sprawia, że rocznie odwiedza je około 20 mln klientów.

Wspieranie inicjatyw kulturalnych i aktywne przybliżanie sztuki jest jednym z ważnych obszarów działalności Złotych Tarasów. Centrum od 2008 roku jest partnerem Warszawskiego Festiwalu Filmowego (WFF), który swoją rangą, a także poziomem prezentowanych filmów, porównywany jest do Cannes czy Berlinale. To niezapomniana okazja dla klientów do zobaczenia starannie wyselekcjonowanych filmów, które być może nigdy nie trafią do kin. Złote Tarasy gościły u siebie także wystawę World Press Photo pokazującą najlepsze zdjęcia prasowe wykonane przez fotografów z całego świata. Oprócz tego centrum jest otwarte na nowe inicjatywy i pomysły, dzięki którym może pozytywnie zaskakiwać swoich klientów. W pamięci wielu z nich na pewno utkwił flash mob w wykonaniu aktorów z teatru Roma zorganizowany z okazji premiery nowego musicalu pt. „Nędznicy” mający miejsce w 2011 roku. To była pierwsza tego typu akcja promocyjna w Polsce wykonana przez profesjonalistów.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.