Dobra passa Galerii Katowickiej

23 września 2016

14-procentowy wzrost sprzedaży w zestawieniu z adekwatnym miesiącem 2015 roku – to wynik, jakim za sierpień br. może pochwalić się Galeria Katowicka. Nie jest to jednorazowy sukces - od początku 2016 roku śląskie centrum handlowe odnotowuje kolejne wzrosty, a ostatni miesiąc tylko potwierdził dobrą passę obiektu.

- Dwucyfrowy wzrost sprzedaży jest synergią wielu czynników, począwszy od wzmocnienia oferty handlowej - w ostatnich miesiącach na mapie Galerii Katowickiej pojawiło się ponad 20 nowych punktów, optymalnego doboru najemców, po wysoką aktywność marketingową, z którą nie zwolniliśmy nawet w wakacje. W letnich miesiącach odbyło się u nas kilkadziesiąt wydarzeń, zarówno sprzedażowych, jak i kulturalno-rozrywkowych – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej. - Wynik cieszy tym bardziej, że zrealizowany został przy stabilnym, wynoszącym ok. 1,2 mln footfallu.

Odwiedzalność Galerii Katowickiej rośnie nieprzerwanie, począwszy od 700 tys. osób miesięcznie w 2014 roku, do blisko 1,2 – 1.3 mln klientów obecnie. Oznacza to niemal podwojenie wyników. W 2016 footfall ustabilizował się, a - co ważne - sprzedaż wciąż rośnie. Galeria Katowicka, połączona z Dworcem PKP, z miejsca „przesiadkowego” stała się docelową destynacją zakupową dla mieszkańców Śląska i Katowic.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.