Dwóch nowych w Gemini Park Tychy

03 kwietnia 2017

Vistula i Wólczanka otworzą salony w systemie franczyzowym w tyskiej galerii handlowej Gemini Park. Lokale marek będą liczyć odpowiednio 130 mkw. oraz 40 mkw.

- Gemini Park Tychy będzie nowoczesnym centrum handlowym, z szeroką ofertą odzieżową i usługową. Zakładamy, że obecność marek Vistula i Wólczanka, pozwoli dotrzeć z naszymi kolekcjami odzieży formalnej i casual do mieszkańców tego regionu w bardzo szerokim zakresie - mówi Katarzyna Piszczek, Dyrektor Działu ds. Franczyzy, Vistula Group.

Vistula i Wólczanka to polskie marki z wieloletnią tradycją, produkujące wysokiej jakości klasyczną odzież i obuwie. Vistula oferuje klientom asortyment podzielony na trzy kolekcje: dwie z produktami o tradycyjnym kroju (Vistula i Lantier) oraz jedną, zgodną z najnowszymi trendami w modzie (Vistula Red). W Gemini Park Tychy marka zajmie lokal o powierzchni 130 mkw. Wólczanka oferuje dwie linie, Lambert i Wólczanka, obie z m.in. szeroką gamą koszul i dodatków tj. krawaty czy muszki. Salon marki będzie liczył 40 mkw.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.