Galeria Młociny ujawnia plany dotyczące strefy gastronomicznej, która będzie jedynym takim miejscem w stolicy. Food court będzie miał wyjście na zielony dach kompleksu, blisko tysiąc miejsc do siedzenia w środku i na zewnątrz oraz widok na Las Młociński. Pierwsi najemcy gastronomiczni Galerii Młociny to KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compañeros i Saladki.
Oryginalny koncept architektoniczny food courtu oparty jest na nowoczesnej stylistyce i dużej ilości naturalnego światła, które wypełnia wnętrze. Podzielony zostanie na kilka różnych stref dostosowanych do potrzeb gości i zapewniających im komfortowe warunki, z tarasowo schodzącymi poziomami oraz widokiem na park na dachu i na plac centralny. W ofercie znajdą się zarówno restauracje szybkiej obsługi, jak i serwujące menu á la carte.
- Food court w Galerii Młociny został zaprojektowany jako miejsce wyjątkowe, z parkiem na dachu, gdzie klienci będą mogli usiąść na świeżym powietrzu, w otoczeniu zieleni i podczas posiłku czy spotkania z przyjaciółmi cieszyć się wspaniałą panoramą Młocin. Podzielony został na strefy, m.in. rodzinną, przeznaczoną dla osób z małymi dziećmi, oferującą udogodnienia potrzebne rodzicom i ich pociechom, m.in. plac zabaw; strefę młodzieżową z elementami multimedialnymi; strefę szybkiej obsługi, a także strefę slow food dla tych, którzy chcą spożyć posiłek w spokojnej atmosferze, z dala od zgiełku - powiedział Marcin Goncikowski, Architect Associate w Kuryłowicz and Associates.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.