Galeria Katowicka na fali

10 października 2016

Znaczące wzrosty w wielu obszarach i stabilizacja na rynku, 13 nowych marek i 23 umowy leasingowe – to podsumowanie działalności Galerii Katowickiej trzy lata po otwarciu. Do sukcesu galerii przyczyniły się innowacyjne kampanie, nowoczesna aplikacja lojalnościowa i niestandardowe rozwiązania w obszarze CSR i wayfindingu.

Galeria Katowicka, będąca własnością funduszu Meyer Bergman, została otwarta we wrześniu 2013 roku, jako część projektu rewitalizacji centrum Katowic. Oferuje 47 500 mkw. powierzchni handlowej z bezpośrednim dostępem do nowego dworca kolejowego, podziemnego dworca autobusowego i dwupoziomowego parkingu. W lipcu 2016 roku Galeria uzyskała pozwolenie na poszerzenie części handlowej o kolejne 5 000 mkw., a wkrótce ten wielofunkcyjny kompleks zostanie rozbudowany o nowoczesny biurowiec o pow. 20 000 mkw.

Znaczące wzrosty sprzedaży i footfallu

Od czasu otwarcia Galeria Katowicka notuje wzrosty najważniejszych wskaźników – sprzedaży i footfallu. Odwiedzalność Galerii rosła od niespełna 800 tys. w pierwszych miesiącach po otwarciu, do 1,2 – 1,3 mln osób miesięcznie obecnie. W ciągu 36 miesięcy funkcjonowania Centrum odwiedziło ponad 38,5 mln klientów, a szacuje się, że w okresie nadchodzących Świąt będzie około 1,5 mln. osób miesięcznie. Tym samym rok 2016 zamknie się wzrostem footfallu na poziomie ok. 14,5 mln odwiedzających.

Zdecydowanie rosną też wskaźniki sprzedaży, jakie osiągają najemcy Galerii Katowickiej – to ok. +22% w końcówce 2015 i w pierwszym półroczu 2016, do regularnych, stabilnych wzrostów +14% obecnie.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.