W ciągu 3 lat sprzedaż w obiekcie rosła o 19%, 34%, a w 2016 o kolejne 13%. W tym samym czasie odwiedzalność zwiększyła się o ponad 3,5 mln, przy czym tylko w 2016 o 1,1 mln osób, tj. o 8% względem 2015, rosnąc miesięcznie nawet o 23% i przekraczając kolejno progi: 1,2 mln, 1,3 mln oraz 1,5 mln klientów w miesiącu. W tym samym czasie Footfall Index Poland w centrach handlowych spadał nawet do -13%, a w całym roku do -0,1%.
Rok 2016 był dla Galerii Katowickiej trzecim rokiem z rzędu nieprzerwanych wzrostów sprzedaży i odwiedzalności. Efektem konsekwentnie i równolegle prowadzonych działań w obszarze leasingu, marketingu oraz przebudowy jest aż 25 nowo podpisanych umów najmu. Jeśli ten trend zostanie podtrzymany, rok 2017 zamknięty zostanie 100% najmem obiektu.
Szeroko zakrojony proces rekomercjalizacji, rewitalizacja II piętra, relokacje i strefowanie lokali, rozbudowa oferty gastronomicznej oraz wdrożenie platformy pro-sprzedażowej z programem lojalnościowym i unikalnymi w skali kraju kampaniami marketingowymi - były głównymi projektami Galerii Katowickiej w mijającym roku.
Cały zespół aktywnie pracował nad wzmocnieniem oferty usługowo – rozrywkowej, kierowanej do rodzin, wprowadzając marki takie jak Martes Sport (prawie 1.000 mkw.), megastore Matras (obecnie ok. 500 mkw.), plac zabaw Fit4Kids (75 mkw.) czy Szkoła Tańca Iskra (190 mkw.). Tylko w samym grudniu podpisane zostały 4 nowe umowy najmu, m.in. z nowym operatorem gastronomicznym, który właśnie w Galerii Katowickiej otworzy swój pierwszy lokal na Śląsku oraz nowym reprezentantem mody męskiej.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.