Bardzo dobry wynik sprzedaży pierwszego etapu mieszkaniowej części projektu sprawił, że spółka Echo Investment rozpoczyna przedsprzedaż II etapu, w którym w ofercie znajdzie się 181 lokali o powierzchni od 28 do 111 mkw.
- Pierwszy etap znalazł się w ofercie w listopadzie ubiegłego roku, obecnie możemy pochwalić się sprzedażą na poziomie 83 proc. Z 92 mieszkań sprzedaliśmy już 76 . Spodziewaliśmy się ogromnego zainteresowania, ponieważ Browary Warszawskie to nasz flagowy projekt. Znakomity wynik I etapu sprawił, że już teraz uruchomiamy przedsprzedaż drugiej fazy. – mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży w Dziale Projektów Mieszkaniowych Echo Investment.
W ramach II etapu inwestycji Browary Warszawskie powstanie 181 mieszkań o powierzchni od 28 do 111 mkw. Rozpoczęcie realizacji inwestycji zaplanowano na II kwartał br.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.