Kanadyjska sieć Second Cup wchodzi do Polski

13 września 2016

Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych Knight Frank został wybrany przez sieć kawiarni Second Cup na doradcę, który pomoże jej w rozwoju na polskim rynku. Kanadyjska sieć ma ambitne plany. W ciągu 3 lat planuje otwarcie 80 lokali. Pierwszy punkt Second Cup ruszy już niebawem w poznańskim centrum handlowym Posnania.

- Do wejścia na polski rynek zachęciły nas jego dobre perspektywy i wciąż olbrzymi potencjał rozwoju w segmencie gastronomicznym. Jestem przekonany, że wraz z doświadczonym zespołem doradców z Knight Frank uda nam się zdobyć zaufanie klientów i satysfakcjonującą pozycję na rynku. W ciągu trzech lat chcemy otworzyć 80 lokali w całej Polsce. – mówi Patryk Kozłowski, Dyrektor ds. Operacyjnych, odpowiedzialny  za rozwój sieci w regionie CEE.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości rozwijania w Polsce tak znanej na świecie marki jaką jest sieć kawiarni Second Cup. Łączy ona w sobie nowoczesny design lokali, pyszną kawę i niepowtarzalną atmosferę. Jestem przekonana, że bardzo szybko zyska lojalną grupę klientów. – komentuje Kinga Zabłocka, Leasing Manager w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych w Knight Frank.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.