Carry to polska firma odzieżowa, która od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Marka ta już w tym roku otworzy dwukondygnacyjny sklep o powierzchni około 1 800 mkw. w katowickim Libero.
- Carry to bardzo dobrze postrzegana polska marka odzieżowa z blisko 20-letnią tradycją, która od lat utrzymuje swoją popularność. Jest bardzo dobrze znana na Śląsku i charakteryzuje się atrakcyjną cenowo oraz bardzo szeroką ofertą asortymentową skierowaną do kobiet, mężczyzn i dzieci. Otwarcie w Libero największego sklepu w tej części Polski, który będzie się wyróżniał nie tylko powierzchnią, ale także najnowszym konceptem marki znacznie uatrakcyjni i wzmocni kompletowany mix najemców projektu - mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Carry to polska marka odzieżowa, działająca na rynku od ponad 17 lat. Posiada obecnie 130 sklepów. Firma zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży damskiej, męskiej i młodzieżowej, bielizny, obuwia i torebek. Nowe kolekcje wchodzą do sklepów kilkanaście razy w roku.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.