Blisko 20 proc. powierzchni Libero w Katowicach zajmie gastronomia i rozrywka: to było jedno z najważniejszych założeń tego projektu. Echo Investment właśnie podpisało ostatnią umowę zamykającą proces tworzenia strefy kulinarnej.
Polacy coraz więcej czasu spędzają poza domem i chętnie szukają nowych kulinarnych doświadczeń, dlatego specjaliści Echo Investment w taki sposób zaprojektowali Libero, by zaspokajać potrzeby klientów i dostarczać im nowych emocji. Zakupy stały się tylko jedną z funkcji, jakie spełnia to miejsce – i wcale nie najważniejszą.
- To był strzał w dziesiątkę. Już teraz możemy się pochwalić, że skomponowaliśmy pełen zestaw doborowych marek gastronomicznych, które już niedługo zaproszą nas do stolików w Libero – mówi Marcin Materny, członek zarządu Echo Investment.
Pierwszą w Katowicach restaurację utrzymaną w formacie „dine-in” zdecydowała się otworzyć marka Pizza Hut. To nowatorskie rozwiązanie oparte o odświeżoną kartę menu, otwartą kuchnię i klimatyczny wystrój wnętrz, znajduje się jedynie w kilku lokalach w Polsce, a już niedługo zawita w Libero. Dopełnieniem obrazka jest jeszcze sportowy pub „Food&Ball” Arkadiusza Milika, który na debiut autorskiego pomysłu wybrał właśnie Libero. Ostatnia umowa, która zamyka proces wynajmu strefy kulinarnej w Libero została podpisana z McDonald’s. Ta popularna sieć zajmie w obiekcie powierzchnię 100 mkw. Zgodnie z nową filozofią, restauracja będzie działać pod hasłem „Good Food Fast”, które zastąpiło tradycyjne „Fast Food”. To nie są już miejsca, do których przychodziło się szybko zjeść i po chwili wyjść. Nowa wizja rozwoju marki zakłada dbałość o wysoką jakość produktów i rozbudowane menu.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.