Dodatki do salonu, wyposażenie kuchni, jadalni czy łazienki - wszystko to znajdziemy w salonie wyposażenia wnętrz sieci Homla, której katowicki debiut będzie miał miejsce w Libero.
Na powierzchni blisko 300 mkw. goście marki Homla będą mogli znaleźć dodatki, które pozwolą na wprowadzenie zmian do ich wnętrz. Wnętrze sklepu zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odwiedzający mogli swobodnie wybierać spośród szerokiej grupy asortymentowej. W salonie znalazły się sekcje, w których można znaleźć dedykowane produkty do salonu, sypialni, jadalni, kuchni czy łazienki. W asortymencie znajdą się zarówno produkty marek własnych sieci, jak i innych firm.
- Homla to młoda marka z branży wyposażenia i dekoracji wnętrz, która świetnie sobie radzi na polskim rynku. Przenosi światowe wnętrzarstwo do polskich domów w bardzo przystępnej cenie. Dostarcza to, co dotąd znane było tylko z zagranicznej prasy czy Internetu. Takie marki jak Homla bardzo dobrze wpływają na różnorodność propozycji handlowej Libero – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.