Przedsiębiorstwo Usług Technicznych złożyło najniższą ofertę w przetargu na dokończenie budowy niespełna piętnastokilometrowego odcinka "ekspresówki" pomiędzy węzłem Lesznowola a węzłem Tarczyn. Oferta tej firmy opiewa na 510,5 mln złotych, to mniej niż założyła wydać na ten cel Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Przedmiotem postępowania jest jeden z trzech odcinków drogi ekspresowej S7 Warszawa - Grójec o łącznej długości 29 kilometrów. Trasa stanie się południową wylotówką z Warszawy.
W październiku ub.r. GDDKiA zrewała kontrakt na realizację tej drogi z firmą INS-BUD. Zdaniem drogowóców firma ta, mimo wielokrotnych wezwań, nie zrealizowała prac objętych kontraktem, a mobilizacja sprzętu i kadry nie rokowała by kontrakt miał zostać skutecznie zakończony. Po rozwiązanej umowie Dyrekcja przeprowadziła inwentaryzację w terenie oraz następnie przygotowała przetarg na dokończenie niezrealizowanych prac.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.