Outlet Park Szczecin to połączenie oferty outletowej, regularnej i rozrywki. Coroczne rekordy frekwencji i stały wzrost obrotów najemców skłaniają kolejne marki do otwarcia swoich salonów właśnie w tym miejscu. Jeszcze w lutym największy salon w Polsce, otworzy sieć New Balance (280 mkw.).
- Outlet Park Szczecin nie jest typowym outletem. Inwestor stale poszerza ofertę o nowe marki i funkcje poza handlowe. To jest korzystne również dla nas. Im ciekawszy obiekt i sąsiedztwo atrakcyjnych marek, tym większa popularność obiektu, jego zasięg i tym samym frekwencja. Nowy Salon New Balance w Outlet Park Szczecin będzie największym, jaki do tej pory otworzyliśmy w Polsce. Chcemy zagwarantować dostępność pełnej oferty marki i jej właściwą ekspozycję – mówi Dawid Zyskowski, Dyrektor Punktów Sprzedaży Detalicznej w New Balance.
- Outlet Park Szczecin to pionierska formuła na polskim rynku. Udało nam się w jednym miejscu stworzyć ciekawy mix oferty dla osób szukających jakościowych produktów w przystępnych cenach, sklepów regularnych oferujących najnowsze kolekcje oraz funkcji poza handlowych. Sukces frekwencyjny Outlet Parku z jednej strony oraz rosnące oczekiwania coraz bardziej świadomych swoich potrzeb zakupowych klientów z drugiej, były dla nas wystarczającym powodem do rozbudowy obiektu i rozszerzenia oferty o nowe funkcje. W połowie ubiegłego roku otworzyliśmy centrum medyczne, powstał klub fitness oraz duży salon z ofertą multimediów. Urozmaiciliśmy ofertę najemców m.in. o salon wyposażenia wnętrz Duka (130 mkw.). Jesienią tego roku otworzymy nową część obiektu, która jest już praktycznie w całości wynajęta. Stworzymy dodatkowych 20 sklepów - mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.