Blisko 3,5 mln klientów odwiedziło centrum handlowe Posnania w pierwszym kwartale funkcjonowania. Wysoka frekwencja spowodowała, że do grona najemców dołączają kolejne marki. W styczniu swoje lokale otworzyły nowe butiki, w tym również te nieobecne wcześniej w Poznaniu.
Posnania oferuje różnorodny zestaw marek. Są wśród nich zarówno znane marki międzynarodowe, jak również butiki polskich projektantów. Od początku roku w Posnanii otworzyło się osiem nowych brandów. Wśród nich są znane marki odzieżowe takie jak: Diesel, US Polo Assn, Nike czy Bartek.
Nowością na poznańskim rynku jest Likus Concept Store, który w swojej ofercie posiada selektywny wybór awangardowych marek.
– Cały czas pracujemy nad dostosowaniem oferty Posnanii do oczekiwań klientów i zaoferowania im idealnego połączenia marek. Oferowane przez nas powiązanie nowoczesnych technologii, unique shopping experience i autentyczności jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów i stanowi o naszej sile. Założony przez nas unikalny tenant mix pozwolił na zbudowanie nowoczesnej przestrzeni handlowej, atrakcyjnej dla najemców, ale też miejsca gościnnego i przyjaznego – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.