Master Management Group, które w marcu sfinalizowało transakcję sprzedaży Galerii Młociny za łączną kwotę 104,5 milionów euro, ma nowe plany inwestycyjne.
- Nasze nowe projekty cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców. Sprzedaż Galerii Młociny otworzyła nowe perspektywy dla naszej firmy – powiększamy portfolio o kolejne rentowne obiekty, zgodnie z naszą dotychczasową strategią dodawania wartości poprzez aktywne zarządzanie, jak w przypadku Galerii Niwa w Oświęcimiu oraz Bramy Mazur w Ełku. Mamy plany współpracy w wiodącymi markami na polskim rynku, będziemy się też koncentrować na dalszym rozwoju projektu Piotrkowska 155, która po sprzedaży Galerii Młociny stała się naszym kluczowym projektem – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.