PEPCO i Fitness Academy zostali najemcami centrum handlowego N Park, które powstanie przy ul. Gagarina we Wrocławiu. Inwestorem jest firma Napollo.
Na powierzchni około 390 mkw. swój salon otworzy PEPCO, sieć ponad 1000 dyskontów w Europie, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce sieć rozwija się dynamicznie od kilkunastu lat, stając się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych.
Z kolei Fitness Academy zajmie powierzchnię ok. 1050 mkw. W ofercie klubu znajdą się zarówno klasyczne treningi siłowe, jak również cała gama zajęć kształtujących sylwetkę. Do dyspozycji klientów oprócz studia fitness i treningów na rowerach stacjonarnych znajdą się sauny oraz indywidualne treningi z instruktorem. Sieć należąca do Grupy Benefit jest potentatem na rynku wrocławskim, na którym posiada już 10 klubów.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.