Perfumeria Sephora to pierwsza sieć perfumeryjna, która wprowadzi się do Galerii Młociny. W nowoczesnym centrum handlowo-usługowo-rozrywkowym, którego budowa trwa obecnie na warszawskich Bielanach, marka zajmie lokal o powierzchni ponad 310 mkw.
- Wybór Galerii Młociny na kolejną perfumerię Sephora był dla nas oczywisty i doskonale wpisuje się w naszą strategię rozwoju – powiedziała Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji, Sephora Polska. - Wybieramy lokalizacje z największym potencjałem wzrostu, a nasza obecność przyczynia się do tworzenia atrakcyjnego tenant mix w centrach handlowych. Generujemy też ruch klientów dzięki licznym promocjom, cyklicznym eventom i akcjom marketingowym, które aktywizują konsumentów – dodała Kamila Jaroszyńska.
Francuska Sephora to kolejna marka, która postawiła na Galerię Młociny. W Polsce obecna jest od 1999 roku i ma tu 95 perfumerii w największych miastach oraz sklep internetowy. Na świecie działa 2 tys. punktów Sephora w ponad 30 krajach. Ekspert w świecie piękna oferuje zapachy i kosmetyki renomowanych marek, popularnej marki własnej Made in Sephora oraz liczne innowacyjne usługi np. bezpłatne konsultacje, analizy kolorystyczne i porady makijażowe z wykorzystaniem najnowszych technologii. Nieustannie wprowadza też na polski rynek nowe marki.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.