Pierwsza taka usługa w centrum handlowym

26 stycznia 2017

Centrum handlowe Posnania oferuje swoim klientom usługę geolokalizacji na bazie Netia WIFI. To pierwszy taki projekt w Polsce. Wdrożenie zostało zrealizowane przez Netię, która zapewnia łączność na ok. 100 tys. mkw. powierzchni handlowej centrum.

- To pierwsze w Europie wdrożenie usługi geolokalizacji, która wykorzystuje inteligentny system WiFi – wyjaśnia Tomasz Kołodziejczyk, Dyrektor Sprzedaży B2B w Netia SA. - W Posnanii ułożyliśmy ponad 200 km kabli światłowodowych, docierając do każdego z 300 punktów handlowo-usługowych. Nasza sieć połączyła też 350 punktów dostępowych do sieci WiFi, z których mogą korzystać klienci Posnanii. Usługa geolokalizacji w pełni opiera się o naszą inteligentną sieć WiFi – dodaje.

Usługa geolokalizacji ułatwia klientom poruszanie się po powierzchni handlowej. Dedykowana aplikacja, której nie trzeba pobierać na telefon, aktywuje się automatycznie i kieruje odwiedzających do wybranego punktu sprzedaży, pokazując dystans oraz szacowany czas przejścia. Wskazuje również klientom najlepszą drogę na miejsce parkingowe. Sieć WIFI jest dostępna nie tylko w centrum handlowym, swoim zasięgiem obejmuje również najbliższą okolicę.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.