Należąca do Grupy Kapitałowej IMMOBILE S.A., polska sieć hotelowa Focus Hotels zaprezentowała wyniki finansowe za 2018 r. Spółka zanotowała ponad 22% wzrost przychodów względem roku poprzedniego. Sieć przygotowuje się również do ekspansji na rynki rumuński, węgierski, słowacki oraz czeski.
Sieć Focus Hotels S.A. osiągnęła 54,2 mln PLN przychodów netto w 2018 roku. W analogicznym okresie 2017 roku wyniosły one łącznie 44,4 mln PLN, co oznacza wzrost o 9,8 mln PLN względem 2017 roku (+22,1%). Wzrost ten spowodowały przede wszystkim cztery czynniki:
- pełen rok działalności czterogwiazdkowego obiektu Focus Premium Pod Orłem w Bydgoszczy (przejęcie od kwietnia 2017 roku).
- otwarcie od kwietnia 2018 roku obiektu Focus Premium Sopot,
- otwarcie od października 2018 roku obiektu Focus Poznań,
- bardzo dobre wyniki sprzedażowe obu gdańskich hoteli, hotelu w Łodzi oraz Chorzowie.
Powyższe dane dotyczą dziesięciu hoteli działających pod marką Focus Hotels zlokalizowanych w Bydgoszczy, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie, Chorzowie oraz Inowrocławiu o łącznej liczbie 889 pokoi.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.