Archicom sprzedał w III kw. 2016 r. – 267 lokali. Osiągnięty wynik jest o 50% lepszy niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Łącznie od początku roku nabywców znalazło już 705 lokali we Wrocławiu, o 94 więcej niż przez cały ubiegły roku.
- Rekordowy sprzedażowo III kwartał, mimo że był to okres wakacyjno-urlopowy, potwierdza że przekroczenie celu sprzedażowego 800 mieszkań o minimum 100 lokali jest niemalże pewne. Sprzyja nam nadal bardzo dobra sytuacja makroekonomiczna oraz konsekwentnie realizowana strategia rozwoju najbogatszej oferty mieszkaniowej we Wrocławiu, wśród której największym zainteresowaniem cieszy się unikatowy model osiedli społecznych, będących naszą wizytówką - mówi Rafał Jarodzki – Wiceprezes Zarządu Archicom SA.
Tradycyjnie na pierwszym miejscu pod względem liczby sprzedanych lokali znalazło się osiedle społeczne Olimpia Port z wynikiem 75 szt., co oznacza ponad 1.080 lokali od początku uruchomienia tej inwestycji. Osiedle intensywnie się rozwija, wzbogacając się o nowe budynki waterfrontu z widokowymi tarasami na dachach oraz o nowe funkcje rekreacyjno-usługowe.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.