Rośnie sprzedaż i odwiedzalność w Gemini Park Bielsko-Biała

13 marca 2017

Rok 2016 był dla bielskiego Gemini Park czasem intensywnej pracy. Znaczące poszerzenie oferty, kontynuacja strategii centrum rodzinnego, wzmożone i niestandardowe działania marketingowe, przełożyły się na wzrost obrotów i odwiedzalności obiektu.

W minionym 2016 roku Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała osiągnęło wzrosty obrotów najemców i wyników footfall, pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich sygnalizowanych przez Footfall Index. W tym okresie obiekt odwiedziło 5 proc. osób więcej niż w roku ubiegłym, a sprzedaż najemców wzrosła średnio o 18 proc. Najwyższe wzrosty obrotów zanotowali przedstawiciele branży gastronomicznej – od 15 do 50 proc., czego efektem jest podpisanie kolejnych umów i powiększenie strefy food court.

Zadowoleni z funkcjonowania obiektu są także przedstawiciele innych branż, m.in. zabawkowej czy sportowej. Ze względu na osiągane wyniki, w ubiegłym roku marka 4F powiększyła swój salon ze 170 mkw. do 247 mkw. – obecnie to największy lokal tej firmy w Bielsku-Białej.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.