Transcom, globalny dostawca usług z obszaru outsourcingu obsługi klienta, wybrał budynek Świętojańska Office Building na lokalizację dla swojego nowego centrum usług w Białymstoku. Firma wynajęła 930 mkw. na trzecim piętrze biurowca.
Marek Szul, Country Manager w Transcom Worldwide Poland, komentuje: „Zdecydowaliśmy o dywersyfikacji swoich lokalizacji w Polsce. Dlatego oprócz dynamicznie rozwijających się oddziałów w Gdańsku i Olsztynie uruchomiliśmy również centrum obsługi klienta w Białymstoku. Docelowo pracę w nim znajdzie 250 osób”.
Magdalena Reńska, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy w JLL: „Dla Transcom jako firmy prowadzącej intensywne procesy rekrutacyjne, istotne było znalezienie dobrze zlokalizowanego, wysokiej klasy biura, które zapewni opcje dalszego rozwoju w ramach obiektu, wraz z powiększaniem zespołu i pozyskiwaniem nowych projektów”.
W czerwcu pracę w białostockim oddziale Transcom rozpoczęło już 55 osób.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.