Ryłko dołącza do najemców tyskiego Gemini. Renomowana firma obuwnicza zajmie lokal o powierzchni ponad 100 mkw. To już kolejna rodzima marka, która pojawi się w najnowszej inwestycji krakowskiego dewelopera Gemini Holding. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku.
– Jesteśmy cenioną przez Polaków marką, o czym świadczą zwiększające się z roku na rok wskaźniki sprzedaży naszych produktów – mówi Konrad Grabski, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju z Ryłko. – Cieszymy się, że dołączamy do najemców Gemini Park Tychy - centrum wspierającego rodzime brandy. Jestem przekonany, że razem z innymi najemcami stworzymy bardzo atrakcyjną ofertę handlową, a sam obiekt zyska dużą popularność i wierne grono odwiedzających – dodaje K. Grabski.
Według ostatniego raportu Open Research „Patriotyzm konsumencki Polaków”, 60 proc. naszych rodaków deklaruje, że „polskość” marki odzieżowej lub obuwniczej zachęca ich do zakupu. Polskie produkty z tych kategorii kojarzą się z solidnością, dobrą jakością i podążaniem za modą.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.