[Warszawa] Globalna marka odzieżowa otwiera salon w Atrium Reduta

12 czerwca 2018

LC Waikiki, lider rynku odzieżowego w 15 krajach wraz z Turcją, wynajął 930 mkw. powierzchni w stołecznym centrum handlowym Atrium Reduta. Otwarcie sklepu jest zaplanowane na 15 czerwca tego roku. W procesie negocjacji i przygotowania długoterminowej strategii najmu LC Waikiki reprezentowali eksperci firmy JLL.

LC Waikiki to firma założona w 1988 roku, od 1997 roku działająca w Turcji jako LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. Firma jest wiodącą marką przemysłu odzieżowego w segmencie ready-to-wear. Posiada ponad 850 sklepów zlokalizowanych w 38 krajach, gdzie zatrudnia 42 000 pracowników. Obrót firmy w 2017 r. wyniósł 12,2 mld TL. W bieżącym roku fiskalnym planowane jest otwarcie 150 nowych sklepów w 12 nowych krajach, w tym w Grecji, Chorwacji i Czarnogórze. Wraz z wejściem na te rynki LC Waikiki będzie obecne w 50 krajach, ponadto firma będzie posiadała 1 000 sklepów i zamierza osiągnąć 10 miliardów USD obrotu ogółem.

W Polsce marka LC Waikiki jest obecna w Warszawie i Wrocławiu, a Atrium Reduta będzie jej czwartą lokalizacją w naszym kraju.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.