Marka GUESS dołączy do najemców inwestycji budowanej przez Echo Investment i EPP w sercu stołecznych Bielan.
- Obecność marki GUESS w Galerii Młociny jest jednym z elementów rozbudowanej strategii rozwoju marki w Polsce. Jako że będzie to miejsce kojarzone z elegancją, komfortem i nowoczesnym stylem życia, jestem przekonany, że nasza marka świetnie wpasuje się w profil Galerii Młociny stając się ważnym punktem na modowej mapie tego wielofunkcyjnego centrum Bielan – mówi Waldemar Madajczyk, Regional Director CEE & Russia w Guess Poland.
Założona w 1981 roku marka GUESS rozpoczęła swoją działalność jako firma specjalizująca się w denimie. Intensywny rozwój firmy na przestrzeni lat pozwolił jej stać się międzynarodową marką odzieżową rozpoznawalną na całym świecie. Obecnie Guess, Inc. projektuje oraz prowadzi sprzedaż i dystrybucję kolekcji ubrań, torebek, butów i akcesoriów zarówno dla kobiet jak również dla mężczyzn i dzieci.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.