Do grona najemców modowych Galerii Młociny dołączyła wywodząca się z Włoch marka Obag. Butik z charakterystycznymi torbami usytuowany będzie na parterze i zajmie powierzchnię 65 mkw.
– W Warszawie poszukiwaliśmy miejsca, za którym przemawiają najwyższa jakość projektu, doskonała lokalizacja, potencjał demograficzny i siła nabywcza lokalnego rynku. Miejsca z ciekawą architekturą, pełnego zieleni i z nowatorską, odważną strefą restauracyjną, która będzie robić wrażenie. Jednym słowem, szukaliśmy lokalizacji, która idzie z duchem czasu. Dodatkowo jako międzynarodowa marka, najlepiej czujemy się w towarzystwie innych marek modowych o globalnym zasięgu. A te, co pokazuje kompletowana lista najemców, w Galerii Młociny będą miały swoją silną reprezentację – mówi Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Obag.store.
Swoją działalność firma Obag Factory by fullspot zapoczątkowała we Włoszech w 2009 roku. Marka bardzo szybko zaistniała na rynku mody wyróżniając się konceptem dającym klientkom bardzo szerokie możliwości współtworzenia i decydowania o ostatecznym wyglądzie produktów. Największą popularnością marka cieszy się we Włoszech, gdzie produkty są nie tylko projektowane, ale także produkowane. Miłośniczki Obag w Italii mogą korzystać z sieci składającej się z 220 sklepów. Poza Włochami, sklepy z szyldem marki dostępne są w ponad 50 krajach na całym świecie.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.