Cztery tygodnie od otwarcia Galeria Północna świętuje frekwencyjny sukces. Pierwszy od 10 lat nowoczesny obiekt handlowy w Warszawie i jednocześnie pierwszą galerię handlową na Białołęce odwiedziło już ponad milion klientów.
- Już na etapie budowy wiedzieliśmy, że mieszkańcy Białołęki nie mogą się doczekać ukończenia Galerii Północnej. Potwierdziła to zarówno huczna inauguracja 14 września, w której uczestniczyło prawie 65 tysięcy osób, jak i pierwszy weekend działalności obiektu. Ale milion klientów w niespełna cztery tygodnie to dla każdej galerii handlowej prawdziwy powód do dumy – podsumowuje najnowsze dane Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej. - Myślę, że kluczem do sukcesu Galerii Północnej jest połączenie atrakcyjnej lokalizacji, kompleksowej oferty handlowej i rozrywkowej z otwartością na dialog i potrzeby klientów. Mieszkańcy Białołęki i północno-wschodniej części Warszawy oraz okolic długo czekali na miejsce, w którym będą mogli wygodnie robić zakupy w sklepach znanych marek i miło spędzić wolny czas. Nie zwalniamy tempa i od dnia otwarcia zachęcamy gości do korzystania z licznych atrakcji i wydarzeń, organizowanych w obiekcie. - dodaje.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.