Kończąca się gruntowna przebudowa handlowego kompleksu jest kontynuacją transformacji Promenady, której pierwsza część została ukończona jesienią 2018 roku. Zmiany objęły kompleksową przebudowę wnętrza galerii od strony ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz remodeling wejścia. Czy nowa wersja kompleksu przypadnie klientom do gustu przekonamy się w najbliższy czwartek, gdy nastąpi oficjalna inauguracja.
Inwestycja zaoferuje teraz 63 tys. mkw. powierzchni handlowej po rebrandingu, na której działać będzie około 150 sklepów oraz punktów usługowych. Zwraca uwagę m.in. przygotowywany sklep marki Peek&Cloppenburg. Dwupoziomowy obiekt o powierzchni niemal 3,5 tys. metrów jest pierwszym salonem firmy w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.