W Warsaw Trade Tower (WTT) zakończyła się modernizacja kantyny pracowniczej. Najemcy otrzymali 641 mkw. nowoczesnej przestrzeni, zaprojektowanej zgodnie z najnowszymi trendami w aranżacji wnętrz komercyjnych z funkcją gastronomiczną. Inwestycja była kontynuacją działań z zakresu rebrandingu obiektu przy ul. Chłodnej 51. Proces przeprowadzono z inicjatywy właściciela budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset managera - firmy Heitman.
Powierzchnia 641 mkw., zlokalizowana na pierwszym piętrze obiektu, została zaplanowana zgodnie z najnowszymi trendami w aranżacji wnętrz komercyjnych o charakterze usługowo-gastronomicznym. Kantynę podzielono na strefy ze względu na ich funkcje użytkowe np. szybkiego wydawania posiłków, live cooking, bar, kuchnię czy strefę konsumpcyjną. Ostatnia dysponuje zróżnicowanymi stanowiskami, gdzie posilić się mogą zarówno pojedyncze osoby, jak i duże grupy.
W strefach bezpośredniego kontaktu użytkowników z wnętrzem kantyny, postawiono na wysokiej jakości materiały – lite drewno i naturalny kamień. Nie zapomniano również o meblach, które nawiązują do klasyki loftowego dizajnu. Bar i częściowo otwarta kuchnia to stal nierdzewna i płytki ceramiczne. A ze względu na klientów kantyny – pracowników biurowych, zrezygnowano z górnego oświetlenia na rzecz niżej wiszących lamp o cieplejszej barwie.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.