Największy dotychczasowy najemca Generation Park, Citi Service Center Poland, wprowadzi się na pozostałą powierzchnię biurową w pierwszym budynku projektu Skanska. Dzięki ekspansji o dodatkowe 5 200 mkw. zespół centrum usług wspólnych Citi zajmie w sumie niemal 19 000 mkw., tworząc w Warszawie jedno z największych centrów tego typu Citi na świecie. W negocjacjach najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.
Jeszcze w grudniu tego roku Citi Service Center Poland rozpocznie stopniowe wprowadzanie się do Generation Park X, tak aby do kwietnia 2018 zająć całą wynajętą powierzchnię.
- Citi Service Center Poland jest obecny w Polsce od 2005 roku. Byliśmy jednym z pierwszych, którzy dostrzegli potencjał Polski i jej kapitału ludzkiego w branży usług biznesowych. Od tego czasu dużo się zmieniło – dziś zatrudniamy ponad 4 tysiące osób, jesteśmy zespołem realizującym złożone operacje i usługi na rzecz klientów w kilkudziesięciu krajach na świecie. Niezmiennie to nasi pracownicy stoją za tym sukcesem dynamicznego wzrostu. W tak różnorodnej i młodej organizacji, gdzie ponad 80% zespołu stanowią Millenialsi, a 12% to obcokrajowcy, konsekwentnie inwestujemy w komfort pracowników. Stąd decyzja o naszej obecności w nowoczesnych przestrzeniach budynku przy Rondzie Daszyńskiego, gdzie możemy zaoferować warunki optymalne do realizacji pracy w systemie CitiWorks, inspirowanym najlepszymi praktykami z Doliny Krzemowej – powiedziała Iwona Dudzińska, Citi Service Center Poland Head.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.