Archicom wprowadził do sprzedaży lokale mieszkalne, które powstaną w ramach II etapu inwestycji Browary Wrocławskie.
Pierwszy etap, realizowanej przez Archicom inwestycji, spotkał się z dużym zainteresowaniem nabywców, dlatego deweloper rozpoczął sprzedaż mieszkań z drugiego etapu, na który składają się 3 budynki, które uzupełnią zabytkową tkankę architektoniczną w kompleksie Browarów Wrocławskich. Ich nazwami deweloper podkreślił dawne funkcje z czasów produkcji piwa. Można wybierać spośród 325 lokali, które mieścić się będą w Wiatrowni, Warzelni i Wozowni.
- Duże zainteresowanie klientów Browarami Wrocławskimi potwierdza, że nasz pomysł na to miejsce odpowiada na oczekiwania współczesnych mieszczan. Rozwijając koncepcję, konsekwentnie mamy na uwadze zarówno historyczną wartość tej nieruchomości, jak również stworzenie ciekawej, śródmiejskiej enklawy – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, Prezes Archicom, architekt, współautorka koncepcji Browarów Wrocławskich.
Treść znajduje się w archiwum
Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.