Apsys Polska: to był intensywny rok

31 stycznia 2018

W 2017 roku dział najmu Apsys Polska podpisał 420 umów na ponad 71 tys. mkw. GLA w zarządzanym przez siebie portfolio.

Dział najmu Apsys Polska podsumował wyniki za 2017 rok. Efektem pracy zespołu było podpisanie 420 umów najmu, w tym 40% nowych oraz 60% przedłużających dotychczasową współpracę z najemcami, na łączną powierzchnię ponad 71 tys. mkw. GLA.

- To był intensywny rok pracy dla działu najmu Apsys Polska. Najwięcej rozmów z najemcami sfinalizowaliśmy w 3 kwartale, wynajmując około 20 tys. mkw. powierzchni handlowej. Spośród 420 umów najmu podpisanych w całym 2017 roku, ok. 170 stanowił reletting. W gronie nowych najemców znalazły się np. długo wyczekiwany przez klientów Posnanii salon włoskiej marki modowej Pinko, czy też największa w Polsce kawiarnia Starbucks oraz nowy koncept sieci Decathlon w Manufakturze. Wiele marek, które wprowadziliśmy do centrów handlowych w minionym roku pochodzi z branży gastronomicznej i rozrywkowej. Zgodnie z tendencjami rynkowymi są one coraz ważniejsze dla współczesnych klientów, którzy poszukują miejsc do spędzania wolnego czasu – komentuje wyniki Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy Apsys Polska.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.