Tyskie Gemini w końcowym etapie komercjalizacji

03 października 2017

Gemini Holding posiada w swoim portfolio trzy inwestycje: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów i nowo powstający obiekt w Tychach. O komercjalizacji tyskiego centrum handlowego mówi Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Gemini Holding.

Na jakich markach zbudowany będzie tenant mix tyskiego obiektu?

Gemini Park Tychy będzie nowoczesnym centrum handlowym o powierzchni komercyjnej ponad 36 tys. mkw., oferującej 130 lokali handlowych, z opcją dalszej rozbudowy o część restauracyjno-rozrywkową do łącznej powierzchni ponad 42 tys mkw. Wśród naszych najemców znajdą się zarówno znane, międzynarodowe marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Oferta handlowa Gemini Park Tychy będzie zróżnicowana i pozwoli na zaspokojenie potrzeb zakupowych nawet najbardziej wymagających klientów. Tenant mix Gemini Park Tychy stworzą m.in. Piotr i Paweł, H&M, CCC, Deichmann, Smyk, RTV Euro AGD, Martes Sport, 4F, Diverse, Jysk, Empik, Vistula, Wólczanka, Lavard, Triumph, Ochnik, Briju, Świat Książki, Kolporter, Swiss, W.Kruk, Time Trend, Rossmann, Hebe, KiK. Nasi główni najemcy modowi, przy wspólnej efektywnej pracy zostali rozlokowani na pasażach, w ten sposób, by stworzyć dwa równoległe, atrakcyjne pasaże. Pasaż północny jest pasażem sportowo-rozrywkowym, a pasaż południowy jest dedykowany modzie. Zależy nam na zapewnieniu płynnego ruchu na terenie całego obiektu. Prosta komunikacja, bez tzw. ślepych zaułków zagwarantuje naszym przyszłym klientom łatwy dostęp do najpopularniejszych sklepów, a naszym najemcom stabilne obroty.

 

Treść znajduje się w archiwum

Możesz ją przeczytać kupując dostęp do naszego archiwum STANDARD.