GDDKiA wystąpiła do ministerstwa o przyznanie dodatkowych pieniędzy na budowę 29-kilometrowego odcinka trasy S7 od węzła Lotnisko na południowej obwodnicy Warszawy do obwodnicy Grójca (Mazowieckie). Najniższe ceny ofert złożonych w przetargach okazały się wyższe niż przewidywał kosztorys.
Zgodnie z planami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) trasa miałaby być gotowa w 2021 r.
„Liczymy na to, że otrzymamy dodatkowe środki. Jeśli tak się stanie, nastąpi rozstrzygnięcie przetargów i podpisanie umów z wykonawcami”- powiedziała PAP Małgorzata Tarnowska z warszawskiego oddziału GDDKiA.
Inwestycję podzielono na trzy odcinki. W przetargu dotyczącym budowy 6,6-kilometrowgo fragmentu S7 od węzła Warszawa Lotnisko na południowej obwodnicy Warszawy do Lesznowoli, najniższą cenę - 221,4 mln zł - zaoferowało konsorcjum firm Rubau Polska i Construcciones Rubau. Jak podała Tarnowska, cena ta przekroczyła o 1,7 mln zł wartość kosztorysową zadania.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].