Stan zaawansowania realizacji wartej ponad 1,7 mld złotych zbliża się do poziomu 50 proc. Docelowo inwestycja połączy stacje Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska oraz Łódź Żabieniec.
Prace przy budowie tunelu średnicowego ruszyły w czerwcu 2019 roku, a kontrakt wykonywany jest w formule "projektuj i buduj". Mała tarcza zrealizowała do tej pory 1,1 tys. z 3,4 tys. metrów i przygotowała półtora tunelu z czterech zaprojektowanych. Dwa tygodnie temu przebiła się przez wschodnią ścianę przystanku Koziny i w tej chwili jest poddana procesom technologicznym, aby mogła kontynuować prace przy drążeniu małego tunelu.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].