Pod Warszawą powstanie kompleks dystrybucyjny wspierający obsługę klientów zmodernizowanej platformy e-commerce. Budowa nowego centrum dystrybucyjnego Auchan to kolejny etap działań realizowanych w ramach partnerskiej umowy marki handlowej z brytyjską firmą Ocado. To specjaliści od automatyzacji i robotyzacji logistyki dla e-grocery.
Zastosowane w podwarszawskim magazynie rozwiązania pozwolą na przechowywanie większej ilości towarów, co przełoży się na szerszy wybór produktów dostępnych online. Docelowo będzie to 40 tys. pozycji asortymentowych: artykułów świeżych i produktów spożywczych, a także innych towarów z kategorii niespożywczych.
Reklama
Nowe centrum będzie też lepiej zoptymalizowane pod kątem procesów realizacji zamówień on-line. Dostawy będą realizowane w bardziej elastycznych przedziałach czasowych, rozszerzony zostanie też zakres oferty dostaw wykonywanych tego samego dnia. Ryzyko pomyłek przy kompletowaniu zamówień zmniejszy system zarządzania obiektem, a ponadto automatyczne procesy magazynowe przełożą się na skalowalność w zakresie liczby obsługiwanych przez centrum zamówień.
Inwestycję w Wilczej Górze na zlecenie Auchan Polska realizuje Panattoni Europe. Prace budowlane i instalacyjne zakończoną się w drugiej połowie przyszłego roku.