Sieć handlowa uruchomi w centralnej Polsce swoje trzecie na świecie główne centrum dystrybucyjne. Najemca zapewnił sobie przestrzeń 46,2 tys. mkw., które będzie użytkować przez minimum dziesięć lat.
Marka Douglas zajmie cały budynek WARS 01. Oprócz prawie 45 tys. metrów strefy magazynowej, firmowy zespół otrzyma do dyspozycji około 1,3 tys. mkw. części administracyjno-biurowej.
Reklama
Nowa lokalizacja umożliwi przechowywanie do 8 mln produktów, co pozwali w pełni zaopatrzyć 350 perfumerii stacjonarnych sieci. Produkty przechowywane w CTPark Warsaw South będą dystrybuowane w Polsce, Europie Środkowej oraz krajach bałtyckich: Litwie, Łotwie i Estonii. Magazyn będzie również zaopatrywał europejskie sklepy w produkty marek własnych.
Magazyn przystosowano do oczekiwań najemcy. Zastosowane modyfikacje obejmują m.in. zwiększenie dostępu światła naturalnego do wnętrza, rozbudowę oświetlenia o dodatkowe czujniki i strefy, podniesienie standardu ochrony przeciwpożarowej, a także doposażenie parku w rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa i monitoringu. Obsługa asortymentu będzie się odbywać także poprzez roboty. Podczas negocjacji warunków najmu markę Douglas wspierali eksperci z firmy doradczej Colliers.