W podwarszawskim projekcie swój oddział uruchomi firma Parker Lane Polska. Międzynarodowy najemca specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży towarów dla branży modowej oraz tzw. Off-Price.
Start siedziby zaplanowano za kilka tygodni. W inwestycji od spółki MLP firmowy zespół skorzysta z przestrzeni o wielkości około 3,6 tys. mkw. Składa się na to ponad 3,2 tys. metrów magazynowych oraz niecałe 350 mkw. na cele biurowe i socjalne.
Reklama
Od połowy listopada najemca będzie mógł korzystać ze strefy do składowania, natomiast przestrzeń administracyjna zostanie udostępniona w marcu przyszłego roku. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja Triflow.
Parker Lane Polska zajmuje się np. zarzadzaniem sprzedażą asortymentu pochodzącego z nadprodukcji, zwrotami konsumenckimi oraz zwrotami online branży modowej. Oferowana usługa odsprzedaży oferuje zintegrowane strategie i rozwiązania direct-to-consumer i business-to-business w ramach jednego łańcucha dostaw. Pruszkowska siedziba będzie działać niecałe dwadzieścia kilometrów od Warszawy. Powstanie w projekcie oferującym prawie 170 tys. mkw. powierzchni magazynowo-produkcyjnej, z której korzysta blisko czterdziestu najemców. Park od MLP działa już ponad dwadzieścia lat.