Marka zapewniła sobie w centrum Warszawy łącznie ponad 1,3 tys. mkw. powierzchni. Około połowę z niej zajmie biuro zaplanowane na pierwszym piętrze w budynku 3.
Druga połowa zarezerwowanej przestrzeni zostanie przeznaczona na aranżację multibrandowego sklepu z asortymentem luksusowym z kategorii moda. Lokal ten będzie funkcjonować na parterze w budynku 1 i zaoferuje dwustronną ekspozycję z blisko 50-metrową witryną zewnętrzną.
Reklama
Umowa najmu powierzchni Metropolitan Warszawa przez Moliera2 została zawarta na dziesięć lat. Marka dóbr luksusowych wprowadzi się do projektu zapewniającego ponad 3,3 tys. mkw. strefy handlowo-usługowej dostępnej z poziomu ulicy.
Warszawski budynek został zaprojektowany przez Normana Fostera. Stoi on przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33,6 tys. mkw. powierzchni biurowej w trzech siedmiokondygnacyjnych bryłach. Na terenie działa też infrastruktura dla rowerzystów, podziemny garaż na ponad 440 pojazdów, nie brakuje również ładowarek do pojazdów elektrycznych.